Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

"Du ser ut som att kunna vara med i Mando Diao"

Publicerad 2015-09-23 19:24:11 i ♥ ALLMÄNT,

I lördags var jag i stan för att följa med pappa och hämta en fåtölj ute på Alnö senare på kvällen gick jag hem till Jossan för att förfesta tillsammans med the gang innan vi drog ut. Vi började på Udda innan jag, Alexandra och Martin gick vidare till Daltons, där träffade vi en snubbe som kommer fram till oss och pekar mot Martin och säger att han ser ut som att passa i Mando Diao. Det var kul haha!
 
 
 
 
Peace-tecknet får vara temat för den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela