Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Halloweentips - Del 2

Publicerad 2015-10-21 12:26:40 i ♥ INSPIRATION, ♥ TIPS,

Dagens look är inspirerad av the one and only Britney Spears! Jag kallar den Psycho Spears, ta mig inte fel nu jag älskar Britney och gör detta med glimten i ögat.
 
Den andra looken är Britney goes murderous doll och det enda du behöver gör är att göra ögon lite större och för att få ögonen större målar du med en vit kajal längs med och nedanför vattenlinjen. Måla sedan med en eyeliner under din nya ögonvita och på med lösögonfransar. Munnen ville jag skulle se ut som en buktalardockas, den är dock inte obligatorisk.
 
Klädern och håret är hämtat från Baby One More Time - Videon!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela