Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Kittens

Publicerad 2015-05-13 18:56:09 i ♥ BILDER&VIDEOR,

 
 
 
 
 
 
 
Besökte mina grannar ett tag idag efter att jag kom hem. Hade inte tidigare hunnit kika på kattungarna som nu är upp mot 6 veckor. Så otroligt söta, ville nästan ta med alla 5 under armen och gå hem. Min yngsta katt Chiro är storebror till dessa gosar. Det första min pappa säger till mig när jag gick hemifrån var att jag inte skulle ta med någon hem .... haha! Jag har en tendens att ta hem kattungar utan att förvarna innan.
 
Såg nu att jag inte hade någon bild på den helgråa katten, den var så fin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela