Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Jag gjorde ett misstag ...

Publicerad 2015-06-20 20:09:54 i ♥ SKÖNHET/YTLIGHETER,

Men det ordnade sig tillslut! 
 
Förra helgen när jag skulle färga om mitt löshår eftersom jag blev missnöjd med färgen råkade jag glömma toningen och silvershampot alldeles för länge, mitt silver/gråa hår blev LILA! Men efter några shamponeringar med Head & Shoulders så fixade det sig ändå. 
 
 
Det skiftar fortfarande i lila men det tycker jag bara är snyggt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela