Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Jobb och födelsedagsfiranden

Publicerad 2015-07-09 22:49:16 i ♥ ALLMÄNT,

Min sista jobbvecka är avklarad och hela min hals kliar på grund av knott men det gör inget för jag har återförenats med mina katter. Min kattabstinens blir alltid för stor när jag är borta länge, jag behöver mitt dagliga kattgos.
 
På lördag har jag 3 födelsedagar att fira, först på dagen blir den en sväng hem till min bror och fru för att fira deras födelsedagar, sedan under kvällen beger jag mig in till Sundsvall för att fira en vän som fyller 20! Jag har inte varit ute eller umgåtts med vänner på länge, jag har inte orkat helt enkelt.  För att citera LedsnaJocke på Twitter -
"Jag somnar med glädjetårar i ögonen, lyckan av att somna och slippa världen i ett par timmar." 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela