Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

e.l.f. review

Publicerad 2015-02-10 17:56:00 i ♥ SKÖNHET/YTLIGHETER, ♥ TIPS,

Idag fick jag hem mina första e.l.f.-produkter och jag är mer än nöjd, allt detta fick jag betala under 200:- för. E.l.f. står för eyes lips face och är ett företag som grundades i New York men har sitt lager i UK.
 
E.l.f.´s produkter är ej testade på djur! 
 
 
  1. Smooting Lip Balm, 8004 Blackberry créme -  Detta läppbalsam har en krämig formula som både luktar och smakar björnbär. Det gör så att läpparna blir lenare och återfuktas samt att det ger en fin lila ton. Den kommer att användas flitigt utav mig.
  2. Regular & Waterproof Mascara Duo, 1401 Black - Två mascaror i en, både vattenfast och vanlig. Jag som använder lösögonfransar brukar oftast bara använda mascara innan jag limmar fast mina falsies, så denna är helt okej. 
  3. Waterproof Eyeliner Pen, 21651 Black- Är lite osäker på om den här eyelinern är vattenfast men den är lätt att applicera och måla med. 
  4. Mineral Blemish kit - Ej provat ännu, återkommer.
  5. Eyelid Primer, 7501 Sheer -  Jag älskar den! Min ögonskugga får en klarare färg som håller jättelänge, en favorit. 
  6. All Over Cover Stick - Något mörk för min hud men den smälter ändå in bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela