Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Ny hårfärg

Publicerad 2015-12-21 23:06:07 i ♥ SKÖNHET/YTLIGHETER,

I torsdags kände jag för en förändring och så blev det! Att sätta ett namn på färgen är väldigt svårt för den är så lurig, ena stunden är det rödlila och den andra rödbrunt. Det blev inte som jag hade tänkt mig från början då färgen jag använde var ganska mörk, färgen som jag använde var Shwarzkopf brilliance 899 red violet. Men jag ska försöka dra ur den här hårfägen och sedan färga med en ljusare röd för att sedan vräka på med en färgbomb som förhoppningsvis passar bättre till den andra färgen än till den jag har nu.
 
 
 
Det känns så himla konstigt och naket att vara utan löshår!

Kommentarer

Postat av: Tove Lindgren

Publicerad 2015-12-22 19:43:51

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela