Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Japanresan - Del 2

Publicerad 2015-08-25 10:40:31 i ♥ JAPAN 2015,

Dag 4.  Jag och Hanna stannade kvar i lägenheten denna dagen också men på kvällen åkte vi mot Akihabara igen och åt världens godaste mat, ris och ägg med sötsur sås nomnom. Det kanske inte ser så aptitligt ut men gott var det kan jag lova. 
 

 
Dag 5 och 6. Innan vi lämnade lägenheten i Minato för att byta till ett hotell i Hatagaya åkte vi upp i Tokyo Tower, utsikten var fantastisk. Sedan gick vi och åt lunch på ett jättemysigt café innan vi begav oss mot Hatagaya.
 
Under dag 6 vilade vi nästan hela dagen, på kvällen tappade jag den sista toarullen i toaletten vilket resulterade i magont resten av kvällen för både min och Hannas del. Medan jag satt och skrattade tills jag inte fick luft längre fick Hanna gå ned till receptionen och fråga efter en ny rulle. 
 
 
 
 
 
 

 
Dag 7. Vi passade på att shoppa den sista dagen i Shinjuku innan vi lämnade Tokyo för att byta till ett annat hotell närmare flygplatsen. På kvällen åt vi ägg, ris och sötsur sås igen sedan åkte vi upp 45 våningar i Tokyo Metropolitan Government Building. Utsikten där var även den fantastisk! 
 
Shinjuku by day - 
 
 
 
 
 
 
 
Tokyo Metropolitan -
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela