Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Musiken från 90-talet

Publicerad 2015-04-10 13:51:34 i ♥ MUSIK,

 
Satt och lyssnade på min spellista "MegaMix- 90's Nostalgia" igår kväll, och nu kan jag inte sluta gå runt och sjunga på : I want it that way med Backstreet Boys, det är en riktig klassiker!
 
Det är lätt att bli nostalgiskt när man sitter och lyssnar på gamla klassisker, blir alltid lika förvånad över att jag kan så många utantill, haha!
 
Här kommer några av mina favoriter från min spellista : 
 
 
 
 
En lista med musik från 90-talet är inte komplett utan Britney Spears!
 
 
Vilken är din favorit från 90-talet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela