Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Havremjölk + Recept

Publicerad 2015-04-08 22:53:00 i ♥ TIPS,



Har gjort min egen havremjölk och den är så mycket godare än den som är tillgänglig i butiker. Otroligt kladdigt men man sparar en slant av att göra en egen. Superbra!
 
Ingredienser : 
 
2 dl Havregryn
8 dl vatten
En nypa salt, eller efter behag,
1 msk sirap.
 
Mixa allt i en mixer och sila geggan genom en saftduk, har du ingen saftduk hemma så fungerar det bra med kaffefilter av tyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela