Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Dag 06 - 5 olika bilder från 2015

Publicerad 2015-04-12 15:48:49 i ♥ BLOGGLISTA,

De flesta bilder från det här året har jag lagt upp nyligen här på bloggen. Jag är rebellisk ännu en gång och byter rubrik, den nya lyder : 5 olika bilder från 2014. 
 
 
 
Will, Alma, Fhannie och jag innan Seremedys konsert i höstas, nästan alla mina vänner var samlade den här kvällen vilket var jätteroligt!
 
 
Hanna, Linder, Martin och jag under Kentfest 2014, jag och Martin var rebelliska och hade inte våra kronor på huvudet. Det här var nog den bästa kvällen i mitt liv.
 
 
Arcade Fire spelade på Gröna Lund, tur att man har vänner som är långa när en själv inte når upp att ta kort på hela bandet ...
 
 
Linder, Oskar, jag och Martin mitt ute i Sundsvalls-skogar på Burefestivalen, hoppas den blir i år igen för det var verkligen mysigt och trevligt. Nästa gång ska jag dock ta en annan väg och inte lita på Linder som fick oss att ta en omväg genom sten och grenar ...
 
 
Jag färgade mitt hår svart och fick lite bättre självförtroende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela