Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Too much information

Publicerad 2016-01-18 18:38:08 i ♥ BLOGGLISTA,

1. Vad har du på dig? - Min svarta jumpsuit som jag lever i dygnet runt.

2. Har du någon gång varit kär?-  Inte på riktigt, nej

3. Har du någonsin haft en hemsk breakup? -  Icke!

4. Hur lång är du? -  Runt 165cm kort

5. Hur mycket väger du? -  Jag har inte vägt mig på år och dagar och jag vill inte göra det heller.

6. Har du tatuering? Jag har "Godhet" tatuerat på min underarm - http://lilyakii.blogg.se/2015/october/min-forsta-tatuering-2.html
 
7. Har du någon piercing? -  En industrial, har också haft en i läppen!

8. Favoritserie? -  Twin Peaks

9. Favoritband? -  Kent och The Smiths

10. Något du saknar? -  Alla mina vänner som bor lite här och var i landet.

11. Favoritlåt? - Den varierar mellan There is a light that never goes out och I know it's over med The smiths, eller Heroes med Bowie

12. Hur gammal är du? -  19, fyller 20 år den 9:e oktober

13. Favoritfärg? -  Lila, svart, silver och turkos

14. Vad gör du när du är ledsen? -  Kryper in i mitt skal och lyssnar på musik

15. Hur lång tid tar det för dig att duscha? - Mellan 10 -30 minuter

16. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgnarna? Ungefär 1 timma.

17. Den senaste grejen som fick dig att gråta? -  En status som jag läste upp för mamma, vi skrattade tills tåran rann.

18. Senaste gången du sa att du älskade någon? - Det gör jag varje kväll till mina katter, haha!

19. Senaste boken du läste? -  Morrissey Autobiography 

20. Senaste program du såg? - En dokumentär om David Bowie

21. Senaste personen du pratade med? - Papi

22. Favoritmat? Något veganskt!

23. Ett ställe du vill åka till? - Vill åka till en massa huvudstäder i Europa men annars skulle jag vilja åka till Japan igen.
 

24. Har du en kändiscrush? Ja, många. Ryan Gosling bl.a 

25. Senaste du pussade? -  Hanna innan vi sade hejdå på Arlanda.

26. Favorit instrument? - Fiol

27. Senaste sport du utövade? -  Haha ... Jag klev upp ur sängen i morse, räknas det?

28. Senaste låten du sjöng? - 999- Kent

29. Senaste personen du va med? - John, Edward och Hanna om vi inte ska räkna med familjen.
 
30. Dina rädslor? - Råttor, möss , fladdermöss, ballonger, okänt vatten, höga och plötsliga ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela