Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Karlstad 2015

Publicerad 2015-05-24 12:30:22 i ♥ BILDER&VIDEOR,

Vilken helg! Vi var ett gäng som åkte ned till Karlstad i lördags för att stötta våra vänner i The Uncharted som tävlade i Sverigefinalen av Livekarusellen. Jag och Oskar träffade två vänner i Karlstad medan vi var där, vi passade på att kolla på Almas dansuppvisning på torget, de var så duktiga. Karlstad var en otroligt mysig stad, jag kommer mer än gärna tillbaka och bra väder hade vi också VÄRMland gör verkligen skäl för sitt namn, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Agera normalt, låtsas inte om att jag tar bilder. Erik gick all in!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tack för den här gången Karlstad!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna the best thing in the world

Publicerad 2015-05-26 14:21:06

Posören oska Lindroth

Svar: Det är vår Oskar det!
Mikaela.E♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela