Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Slumpa fram 25 låtar ...

Publicerad 2015-03-20 20:18:00 i ♥ INSPIRATION, ♥ MUSIK, ♥ TIPS,

och ge en hint om din musiksmak, eller varför inte tipsa och ge förslag till andra om låtar från din favoritspellista!
 
 
Jag kommer att slumpa fram låtar från min Spotifylista "Så nära får ingen gå".
 
1. The Clash - London Calling
2. Bon Iver -Flume 
3. Arctic Monkeys - Cigarette Smoker Fiona
4. Delorian - Rubik
5. XOV- Boys don't cry
6. kent- Töntarna
7. New Order - Blue Monday
8. The Smiths - Ask
9. Beatrice Eli - Girls 
10. Muse - Ruled by secrecy
 
11. kent- VinterNoll2
12. Kitok- Försvinnaren
13. Radiohead- Praranoid Android
14. Purity Ring- Begin again
15. 1987- Ocean
16. kent, Beatrice Eli - Godhet 
17. Razorlight- Wire to wire
18.Muse - Knights of cydonia
19. The xx- Angels
20. The Lucy Show- Better on the hard side
 
21. Morrissey - The more you igoner me, the closer I get
22. Simon & Garfunkel - The sound of silence 
23. Mew - Beach
24. Markus Krunegård- Härskarens teknik 
25. I'm from Barcelona - Violins
 
 
(Bild: Tumblr)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela