Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Comforting Sounds

Publicerad 2015-07-23 02:07:00 i ♥ ALLMÄNT,

 
Jag måste också få ventilera av mig ibland men jag har svårt att visa mina känslor, både för mig själv och andra.
Jag ska inte ljuga och säga att jag mår bra för det gör jag inte, jag är rädd men det visar jag inte för någon. Jag är rädd för en okänd värld och jag är även rädd för att förstöra min egna trygga värld som jag så länge har byggt upp med kevlar. Men jag måste snart inse att jag inte föralltid kan stanna kvar i den trygga kevlarvärlden ,jag måste bryta mig loss för att möta det okända som finns där ute. Under min belägring ska jag skjuta mig ut men jag är fortfarande livrädd, livrädd för att leva. 
 
Comforting Sounds med Mew brukar jag ofta lyssna på när jag inte finner ord på det här jävla språket.
 
 
Jag vet att jag kommer ångra att jag skrev det här inlägget. På den här bloggen försöker jag hålla en gladprofil för jag vill inte att det ska vara ledsamt att gå in och läsa den. 
 
Nu till något mer positivt .... 
 
Det jag mest ser fram emot nu är min och Hannas resa till Japan som är om 17 dagar, jag tror varken att hon eller jag har fattat att det är snart. Japan lurar verkligen runt hörnet och jag längtar tills vi ska flyga, för jag älskar att flyga. Jag har tidigare bara flugit kortare sträckor men nu ska vi sitta i över 10 timmar i ett flygplan och härja i luften. Det som jag mest är orolig över är att jag kommer bli så otroligt rastlös dessa timmar, är det någon som har förslag på vad jag kan sysselsätta mig med under tiden?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela