Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Ute på äventyr

Publicerad 2015-04-11 22:23:11 i ♥ ALLMÄNT,

med min pappa och bror! 
 
Lämnade huset för första gången på över en vecka , det var verkligen välbehövligt att få se något annat än fyra väggar. Jag och pappa följde med min bror som skulle åka långt ut i fjällen, till platsen som gud glömde och kolla på en bil, tror vi åkte runt 47 mil tur och retur. Såg en ren på hemvägen, renar är fina djur. Pappa var snäll och köpte kaffe till mig när vi var på väg hem, kaffe är mitt livselixir!
 
 

Kvaliteten är inte den bästa men hoppas ni förlåter mig, för det är trots allt en ren på bilden!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela