Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Trodde jag skulle dö

Publicerad 2016-01-15 20:14:58 i ♥ ALLMÄNT,

 Jag höll på att dö ... det var vad jag trodde i alla fall. Jag har under några år haft problem med mina leder och det är främst i mina knän, armbågar och fingrar. Igår började min högra handled att pulsera och jag fick en outhärdlig smärta som strålade ut i fingrarna, smärtan gav inte vika. Min första tanke var att en artär skulle brista och jag skulle dö, den dödskänslan är verkligen obeskrivlig jag får ångest bara jag tänker på den. Min andra tanke var att jag hade en pågående hjärtinfarkt, då jag tar en medicin som är inflammationsdämpande och som kan ge en liten ökad risk för stroke eller hjärtinfarkt. Detta tillsammans med min hypokondri fungerar inte ihop och under den tiden som detta pågick hade jag en hel del teorier om vad det kunde vara som orsakade smärtan, alla teorier resulterade till döden. Haha! 
 
Jag var på provtagning förra veckan och väntar nu på svar från vårdcentralen och jag börjar bli väldigt otålig ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela