Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Ett roligt tidsfördriv ..

Publicerad 2015-03-21 23:27:07 i ♥ ALLMÄNT, ♥ ANSWERS, ♥ LiLYAKii,

LISTOR! 
 
Det var år och dagar sedan jag fyllde i en "blogglista", det är nog lite roligare för mig att fylla i listan än det är för er att läsa den. Inte sant? 
 
1. Du heter? Mikaela Eriksson
 
2. Smeknamn? Micka, Keela, Keelis, Miki
 
3. Låt som du sörjer till när du är ledsen? Comforting sounds- Mew 
 
4. Beroende av?  Kaffe ...
 
5. Vad får du oftast komplimanger för?  Mina ögon, tänder och läppar.
 
6. Hur imponerar man på dig?  Det kan man inte c; 
 
7. Brukar du skratta för dig själv? Ja, hela tiden!
 
8. Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Hahhaha nää precis" och det var från Hanna.
 
9. Har du haft sex idag? Det har jag icke!
 
10.Hur svarar du i mobilen?  "Hallå!!" Oftast låter jag otroligt bitter när jag svarar
 
 
11. Vem ringde du senast? Råkade ringa Martin när jag egentligen skulle ringa mamma ...
 
12. Antal timmar sömn inatt? 9 timmar
 
13. Sov du ensam? Näe, hade sällskap av min katt, Chiro
 
14. Brukar du komma i tid? Ja, alltid.
 
15. Hur känner du dig just nu? Förvirrad och ihålig
 
16. Vanligaste färg på dina kläder? Svart,svart och svart
 
17. Vad tycker du om fötter? Avskyr fötter, mina egna går bra, men andras ...
 
18. Favoritdryck på morgonen? Kaffe eller vatten
 
19. Är du blyg? Nej, mer osocial än blyg
 
20. Sysslar du med någon idrott? Går på gym 1 dag i veckan, för att få upp mitt idrottsbetyg..
 
 
21. Vill du gifta dig? Nej
 
22. Vill du ha barn? Nope
 
23. Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller kaffe
 
24. Har du någon gång gråtit dig till söms? Flera gånger
 
25. Är du musikalisk? I wish, jag älskar dock att sjunga och jag gör det för att jag tycker det är kul. Men om jag sjunger bra är en annan sak.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela