Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Dag 04 - Vad som finns i min väska

Publicerad 2015-04-10 20:17:58 i ♥ BLOGGLISTA,

Använder knappt min väska mer, än att förvara mina idrottskläder. Är rebellisk och byter ut väska mot plånbok!
 
 
Ett av mina bästa köp någonsin, 60kr från Primark i Tyskland!
 
 
Pass, pins och kort. Vad mer behövs? Lite bökigt att gå runt och bära på ett pass i plånboken men har inte ordnat ett ID-kort än :c
 
 
Konsertbiljetter och klippkort, anledningen till att konertbiljetterna ligger kvar är av ren lathet.
 
 
Har lappar som Fhannie skickat till mig förvarade i min plånbok, och en friplåt till Kerbera och The Neverdies spelningar när de var i Sundsvall förra våren. Ibland är det en fördel att ha gemensamma vänner med bandet (skämt åsido). 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2015-04-10 20:31:26

Nice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela