Mikaela.E

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Mikaela, är 19 år och Vegetarian.Jag tog precis studenten efter 3 år på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.I min blogg delar jag med mig av sådant jag tycker är roligt. Det jag tycker är roligt är Musik, inspiration och DIY. Veganska och vegetariska recept kan även förekomma.

Melodifestivalen 2014

Publicerad 2014-01-17 20:27:31 i ♥ ALLMÄNT,

Är det bara jag som är supertaggad inför årets melodifestival? det kanske är lite otippat att jag kollar på melodifestivalen men jag älskar det! Jag tycker att det är intressant att lyssna på musik från olika genrer vissa tilltalar mig medan andra inte gör det.  Har ni redan någon favorit? 
 

Deltävling 1: Malmö (Malmö Arena) 1 februari

1. ”To the End” - Yohio
2. ”Aleo” - Mahan Moin
3. ”Bröder” - Linus Svenning
4. ”Casanova” - Elisa Lindström
5. ”Bedroom” - Alvaro Estrella
6. ”Songbird” - Ellen Benediktson
7. ”Bygdens son” - Sylvester Schlegel
8. ”Survivor” - Helena Paparizou

 

Deltävling 2: Linköping (Cloetta Center) 8 februari

1. ”Love Trigger” - JEM 
2. ”Hallelujah” - The Refreshments 
3. ”Glow” - Manda
4. ”Efter solsken” - Panetoz 
5. ”I Am Somebody” - Pink Pistols 
6. ”Undo” - Sanna Nielsen 
7. ”Set Yourself Free” - Little Great Things 
8. ”När änglarna går hem” - Martin Stenmarck

 

Deltävling 3: Göteborg (Scandinavium) 15 februari

1. ”Echo” - Outtrigger 
2. ”Red” - EKO 
3. ”Yes We Can” - Oscar Zia
4. ”Burning Alive” - Shirley Clamp
5. ”All We Are” - State of Drama 
6. ”En enkel sång” - CajsaStina Åkerström
7. ”Busy Doin’ Nothin’” - Ace Wilder
8. ”Around the World” - dr. alban & Jessica Folcker

 

Deltävling 4: Örnsköldsvik (Fjällräven Center) 22 februari

1. ”Blame It On The Disco” - Alcazar 
2. ”Fight Me If You Dare” - I.D.A 
3. ”Hollow” - Janet Leon
4. ”Raise Your Hands” - Ammotrack 
5. ”Hela natten” - Josef Johansson
6. ”Ta mig” - Linda Bengtzing
7. ”En himmelsk sång” - Ellinore Holmer
8. ”Natural” - Anton Ewald

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela.E♥

Välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela